رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو اجرا می شود 
رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو اجرا می شود 

رزمایش کمک مومنانه در آستانه سال نو اجرا می شود 

مدیر کانون نورالرضا عنبرآباد گفت: با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر داریم رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و محرومین اجرا کنیم.
شناسه خبر : 1034873 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۱:۳۶

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به نزدیک بودن سال نو، در نظر داریم رزمایش کمک مومنانه را با هدف حمایت از اقشار کم درآمد و محرومین اجرا کنیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همین منظور قرار است با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تعداد ۷۲ سبد معیشتی به نیابت از ۷۲ تن شهید کربلا تهیه کرده و در بین خانواده های بی بضاعت و نیازمند جنوب کرمان توزیع کنیم.


وی بیان کرد: ارزش هر سبد غذایی ۴۰۰ هزار تومان است که برای تامین هزینه خرید این سبدهای غذایی، فراخوان داده شده تا مردم خیر و نوعدوست کمک های نقدی خود را در اختیار ما قرار دهند.


مهدوی با بیان این مطلب که کانون نورالرضا در سال ۹۰ تاسیس شده است، یادآور شد: از بدو تاسیس تاکنون بیشترین فعالیت کانون، اقدامات جهادی با هدف محرومیت زدایی است.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: بر همین اساس بچه های مسجدی این کانون فرهنگی هنری و گروه جهادی فدائیان رهبر تاکنون در ساخت سرویس بهداشتی و تعمیر، نوسازی و ساخت مسکن محرومین مشارکت داشته اند.


وی اظهار کرد: کمک به اشتغال محرومین یکی دیگر از فعالیت های کانون است که تا به امروز با برگزاری دوره های مهارت آموزی و اجرای طرح های اشتغالزایی سعی شده تا به اشتغال افراد نیازمند کمک شود.


مهدوی ابراز کرد: در کنار اقدامات جهادی، فعالیت های قرآنی، هنری و فرهنگی نیز دنبال می شود و بر همین اساس تاکنون دوره های مختلف آموزش قرآن کریم و هنرهای دستی را برگزار کرده ایم.


مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد عنوان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی با محوریت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز اجرای طرح شنبه های کتاب از دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری است.


وی در خاتمه تاکید کرد: کلیه تلاش ما بر این است تا بتوانیم زمینه جذب نوجوانان و جوانان را به فعالیت های مسجد محور کانون فراهم کرده و اوقات فراغت آنها را غنی کنیم و همچنین تلاش داریم تا دستان پر مهر خیرین گره ای از مشکلات خانواده های نیازمند را باز کنیم.

پایان پیام/ 586